One foot in love and one foot in the tomb

Jag är sugen på popcorn. Tja, det är ju nyttigare än chips och choklad, vill jag gärna inbilla mig. Jag äter ändå så få... Lite varma popcorn, med salt på, och ett stooort glas vatten till. Får se ifall jag orkar masa mig ut i köket för det.

Jag är på humör för att bli förälskad. Jag avskyr det faktum att under snart tjugotre år har jag bara haft en enda pojkvän att få slösa känslor på, och jag behöver få slösa känslor och få känna mig behövd, omtyckt. Sure, jag känner mig omtyckt och behövd, men inte på det sättet. I need sum luuuuv, helt enkelt. Och popcorn!

Har lite huvudvärk. Jag är lite småkylig, men samtidigt varm. Huvudet går på högvarv, det är för varmt för huvudet och ibland för huden, men ändå skulle jag frysa om jag skulle släcka alla ljus.

När det blir paus i programmet om de skådespelande porrdamerna skall jag poppa popcorn.



Den här fick mig att asgarva högt ett tag. Undrar om grannarna hörde...

Kommentarer
Postat av: Herlock

Har slut på micropopcorn och ryggar inför tanken på att göra oldschoolpopcorn. För flottigt, för jobbigt, man måste diska grytan etc. Porrdamerna ja, dom har jag helt missat! Är det nåt bra eller? Min kompis C snackade om dom förra veckan, det är andra avsnittet nu eller? I Am Porrdam & I'm Proud lixom... Ja harre jösses.

2007-01-31 @ 22:26:41
URL: http://badideasinmyhead.wordpress.com/
Postat av: Zombielicious

Haha, oldschool-popcorn... Sådana åt vi sällan, och jag gillade dem inte. Däremot har det ätits MYYYYCKET popcorn i min familj :)

Porrdamerna är kul! Jag har inte sett det här förut, men jag måste lugnt se klart! Det är två avsnitt kvar efter detta.

2007-01-31 @ 22:33:17
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0