Ohne dich kann ich nicht sein - Mit dir bin ich auch allein

Äntligen klar med alla bilder! Nu skall jag klä på mig pyjamas, bädda rent sängen och stilla somna med Dragonlance i famnen. Sjukt bra. Imorgon skall jag försöka ta mig upp vid tio, städa som en liten ninja och så får vi se vad aftonen bär med sig. Skall formatera Lilla Gumman ikväll så att jag får plats med allt jag har liggande i Stora Tösen, så jag vetefan hur mycket den här datorn kommer att knarka sönder. Egentligen skall jag lägga upp alla bilder jag har i Stora Tösen också... Får se hur pigg jag är när jag har bäddat, kanske tjänar på att fixa klart det sista ikväll.



Caroline, om du läser detta: Fika i Lund imorgon?


Kommentarer
Postat av: caroline

'om jag läser'? du menar väl 'när jag läser'?
och nja, jag har tenta på torsdag så jag måste råplugga =(

2007-01-16 @ 11:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0