Military Fashion Show

Om jag inte kan ägna hela dagen åt att sova hur mycket jag vill får det INTE bli mer spel så sent på nätterna. Jag är rent äckligt trött, och hade det inte varit för att vi har grupparbete idag så hade jag sovit vidare ett par timmar till. Sex timmars sömn mellan fyra och tio är alldeles fel för mig.

Det blev aldrig någon bejb eller video åt er igår. Saken är den att jag hade ett väldigt klurigt quest i Scarlet Monastery, och plötsligt hade jag erbjudande om hjälp från en level 64 mage. Så... jag slog till... och sedan fortsatte han hjälpa mig halva natten, så jag levlade, fick min jätteschyssta stav och så vidare. Kul för mig, men samtidigt väldigt dumt. Jag lät WoW komma i vägen för skolan, och planen var ju att undvika en sådan situation.

Jag luktar jordgubbsglass. Body Butter Strawberry gör min hud mjuk och jordgubbsglassdoftande, haha :)
Får se ifall jag kan hitta TVÅ babes åt er idag, för övrigt, to make up for yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0