Langt bort i lia

Munnen full av hårspray igen. Funderar på att boka mig en klipptid idag, så att jag kan få bort lite av allt det där ...lufsiga i nacken. Det ser ju inte bra ut, och vore enklare att göra något åt på morgnarna om det inte vore så långt.
De facto så är det här en av de tristaste frisyrer jag haft: Det finns inga options. Jo: Jag kan kamma bak "luggen" och fästa den uppå huvudet med hårspännen. Eller så kan jag kamma den åt sidan. Och that's it. "Wohoo, spännande ny frisyr du har idag Carina!" Bah. Humbug. Trams! (lät jag som Joakim von Anka nu?)

Det blir nog ingen frukost ändå. Jag känner mig inte motiverad. Plus att jag tänkte ta ut pengar på väg till tåget, och då måste jag gå om typ tjugo minuter eller något för att slippa stressa.
Idag skall jag på stan med Caroline efter skolan, yay! Och sedan blir det levlande av Kiiri.

Nå... Det var väl ungefär det, då :p

Nu skall jag se ifall jag kan göra något kul med håret trots allt.

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Lite Von Anka vibbar fick man allt. ;) Själv går jag på mitt ständiga knullrufs, oftast kör jag dock oknullad, hahah. Bara rufsig.

2007-01-24 @ 13:17:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0