Jag går till stallet istället (ni vet, den där fjantiga gamla låten som gick på radio när jag var liten)



Så äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN har Kiiri sin kära häst! En stilig liten märr, brown skeletal horse. Har ridit runt som en dåre i skogarna kring Brill i ren eufori, men nu skall jag klä på mig lite och sedan över till Smege en sväng.
Detta hade inte varit möjligt utan världens snällaste Johan, som otroligt nog givit mig 60 guld! Tusen tack, du är bästa sugardaddyn i världen! <3

(Kiiri ser så ynklig ut på sin gigantiska springare, haha ^_^)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

En flicka behöver något att rida! Eller en häst att ta sig runt med. Eller ett benrangel att pipa åt.
Uh... Jag håller tyst nu :3

2007-01-30 @ 19:58:33
Postat av: Johan

Självklart ger jag pengar till tjejer som gillar att rida ;)Hoppas att han springer så snabbt som du önskar.

2007-01-31 @ 11:18:20
Postat av: Zombielicious

Elenaria: Ja, exakt! Mer hästar till oss benrangel till tjejer! :D
Johan: Haha, du får det ju nästan att låta oanständigt! :o

2007-01-31 @ 16:37:40
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0