It's some kind of love, or some kind of hate

Frrr, låt mig sjunka ner i sömn igen! Jag är helt slut, hela huvudet känns helt borta och jag har ont i halsen. Sjukdom på gång, eller bara allmänt trött? Det känns förkylt, och det får det inte vara. Vi har ju redovisning imorgon, och missar jag den måste jag redovisa om ett år istället, eller ha en egen redovisning eller något. Det går nog över när jag varit vaken ett tag...

Skall levla upp Kiiri, också! Tänkte köra WoW en timme eller så, sedan ta itu med skolarbetet, och sedan spela lite igen. Varva, så att jag inte dör på vare sig ena eller andra fronten, typ.

>_<

Kommentarer
Postat av: Balderamy

God bless you

2010-01-22 @ 12:34:26
URL: http://balderamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0