It's some kind of love, or is it some kind of hate?

Moget av blogg.se att sluta fungera igår kväll när jag ville posta saker.

Vaknade med ett ryck av väckarklockan, tappade min dröm. Misstänkera att idag är en sådan där dag då jag kommer att behöva sova middag när jag kommer hem från skolan, men jag är som sagt ledig ett par dagar i sträck nu.

Jag tror att jag lyckades somna ganska snabbt igår, men jag har nog ändå bara fått en sisådär fem timmars sömn - om ens det. Det är hälften av vad jag behöver.

Jag har fem stycken Dagens Video åt er idag, och dessa postar jag när jag kommer hem från skolan. Eller, om jag hinner, innan jag går iväg nu om en timme. Jag måste klä på mig och fixa klart lite inför seminariet idag, så finns det en kvart över eller vad jag nu kan behöva, så postar jag lite vacker musik här då.

Nu skall jag get going med alla mina små saker som skall göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0