It's not in your head that you're a living dead

Har en tvättid mellan två och fem nu. Bra. Skall se ifall jag kan boka en tid till på torsdag också, gärna fyratimmarspasset, så har jag all tvätt ur vägen sedan.
Just nu chattar jag med Greg, men snart skall jag gå till affären och köpa tvättmedel och mjukmedel eftersom det jag har räcker till max två eller tre maskiner - jag kommer ju att tvätta mycket mer än så, om man säger så... Måste alltså dissa Greg vid senast halv två, egentligen tidigare, men... Han är ju en raring! Vi pratar så sällan så man får ju passa på när tillfälle uppstår...

Caroline och Magnus kommer till mig på söndag eftermiddag. Då blir det Windows, muffins och kaffe. (det är därför jag måste städa. Visserligen har jag antingen fredagen eller lördagen på mig också, beroende på när jag skulle se på Heroes med Viktor) och så har jag ju även torsdag eftermiddag efter tentan är inmailad. Så jag behöver nog inte stressa så hemskt... Yay.

Sortera tvätt, däremot. Hujedamig. Får tvätta det viktigaste först; Lakan och kläder inför morgondagen och övermorgondagen. ...jag är hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0