I'll see you at the Killing Fields

Nu skall jag gå till sängs. Jag känner mig kryare nu än tidigare, men vet inte om jag är frisk eller om det bara är bättre just NU. Jag är sleepy dock, så sova gör nog saker och ting bättre. Imorgon skall jag gå upp senast halv åtta, och så måste jag hitta mitt åkkort, mitt bankkort samt komma ihåg att packa alla mina saker. Om jag hinner så skall jag glida förbi bankomaten och ta ut pengar så att jag har råd att luncha imorgon, annars får jag säkert låna av Lotta.

På onsdag är jag ledig, och i helgen har jag två trevliga människor jag skall umgås med! Både Simon och Caroline! Beroende på omständigheterna så skall jag kanske se på Heroes med Viktor på tisdag också. Annars skall jag spela WoW tills fingrarna blöder ^_^ 

Imorgon skall jag diska och betala räkningar. Det sistnämnda är ett stort MÅSTE, för annars har jag problem. Jag skall nog även börja kika på vad jag skall packa med mig till Paris, samt beställa tvättid i god tid så att jag har mängder av nytvättade kläder att ta med dit. Skall fundera ut hur mycket pengar jag vill ha med att shoppa för också, så att pappa kan sätta över dem tillsammans med nästa månads räkningspengar. Wohoo, shopping i Paris!

Well, godnatt på er.



The Monster Mash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0