I'd rather crucify than burn

Brr, jag hade gärna gjort något ikväll... Men klockan är sju och alla är redan upptagna på sina håll.
Jag skall alldeles strax laga mat (fläskfilé med ris och bearnaisesås) och sedan skall jag se på Paradise lost 2 (eftersom jag inte fått tag på Paradise lost 1 än) och duscha och så vidare. Det får bli en lågmäld kväll hemma, och sedan relativt tidig sänggång eftersom jag skall festa halva natten imorgon. ...fast får se ifall det blir utgång, Simon verkade inte helt hundra. Hm... Jaja, i värsta fall får jag väl hyra film och sitta hemma och uggla imorgon också. Då spar jag ju i alla fall pengar.

Strumpebandshållaren passar ganska bra, kanske inte behöver sy in den något trots allt. Alltid bra att hitta billiga och bra saker :D

Nu får det bli tillagande av fläskfilé och sedan dokumentärgluttande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0