I turned into a Martian

Redovisningen var en total kaosartad upplevelse. Jag var nära att somna, ramlade nästan omkull och läste helt och hållet innantill, utan någon som helst kontakt med publiken. Hade ingen aning om vad jag babblade om, läste fel och blev bara rödare och rödare. Sedan satt jag nerhukad på min stol och låtsades om att det regnade. Men det regnar inte alls! Vi har jättehärligt vårväder idag! Solen skiner som aldrig förr, och det är nästan sex grader varmt. Lite halvkyligt, men oh så vackert! :)

Det blev ingen lunch med Lotta, det blev fika med Lotta istället. Sedan lurade hon in mig på Lagerhaus, så nu har jag ett draperi jag skall sätta i dörren mellan hallen och storrummet, samt kakeldekor i form av blå och svarta döskallar att ha i badrummet.

Nu skall jag betala räkningar, och sedan skall jag levla Kiiri. Jag har 80 guld. Jag behöver "bara" trettio till... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0