I still want you more and more

Kiiri, my love, är halvvägs till 39 nu. Bra! Nu skall jag äta och duscha, så att jag kan färga håret ikväll. Lägenheten ser lite trevligare ut, men jag får städa den på allvar imorgon eller i veckan eller något.

Funderar på om jag faktiskt skall orka flobba fläskfilé ikväll, eller om jag skall klara mig på bara omelett. Omelett... Mrrr, det är gott :)

Stora Gumman verkar ha skärpt sig nu! Så länge jag struntar i att köra vissa program jag egentligen klarar mig utan så är det ingen fara. Det är bra, jag oroade mig lite över att hennes pms skulle störa mitt WoW-spelande, men so far so good! (peppar peppar) Stör mig dock ändå på att det skall krångla och ha sig. Ack, vad jag inte gillar Windows. Nåväl, varför klaga när man kan äta macka till lunch, läsa From Far Away och njuta av solskenet? Och av ledigheten! Imorgon måste jag visserligen försöka komma på något bra att säga om argumenteringen i texten om prepositionsobjekt (suck!) men idag kan jag göra vadhelst jag vill. Det kan jag egentligen imorgon också, men då måste jag dödsjobba på måndag morgon för att vara klar vid nio när vi skall ses i skolan, så...

Nu blir det lunch istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0