I don't know how I feel when I'm around you

Vi skulle göra ett skolarbete om två kändisar och vi hade Eva som lärare. Jag jobbade om Geena Davis och utgick från en artikel som var publicerad i en fredagstidning, där hon var iklädd en blågrön klänning som var fin. I artikeln stod det att hon kallade sig Miamaria, och det fanns även med något annat smeknamn hon hade tagit sig an för att folk inte skulle veta att hon  var Geena. (eller stavas det Gena? Strunt samma :p) Det var en massa andra saker som hände runtom, något som hade med min yngste bror att göra - han var fånge i ett rum eller byggde en bil eller något sådant, men jag hade lyckats smita undan för att göra mitt skolarbete. Jag satt vid en massa containers utanför ett stort shoppingmall, på en stor parkering, och så var Victor (fast ibland var han Anja) som går i min klass där också, och hon/han gjorde ett arbete om pizzabagare, däribland mig. Jag hade en massa papper utskrivna från min dator, men skrev mitt arbete för hand. Främst handlade artikeln jag läst om hennes familj, uppväxt och julfirande, men jag skrev mest om hennes jättekonstiga bröstoperation. På bilden som var intill artikeln svankade hon något förskräckligt så hennes bröst var helt upptryckta mot kameran. På bilden liknade hon för övrigt Eva Longoria.
Den andra ländisen jag skulle skriva om var han den tjocke i Little Britain-duon. Jag hann dock aldrig så långt.

Så ringde min väckarklocka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0