I don't have to talk to you, do I? I can just ...feel

Med en timme kvar till level 40 gav jag upp för kvällen. Min nacke värker, och jag är trött och fortfarande en aning disorienterad sedan jag halvsov förut.

Installerade Photoshop, försökte göra något vettigt, men trots att jag har en massa smarta idéer i skallen lyckas jag inte få dem på pränt, so to say. Jag får filosofera vidare lite över det där, se ifall jag kan komma på någon bra lösning. Har tappat bort min bildskiva också, hade gärna haft den tillgänglig i detta nu. Suck.

Jag gick aldrig till macken. Jag stekte min omelett istället, och nu äter jag äpple och dricker vatten och undrar över var jag har lagt min gråa kjol. Jag har en gråsvart tröja jag tänkte ha imorgon, och då ville jag matcha med en grå kjol... Nåja, jag har en garderob full av möjligheter, jag skall nog finna på råd. Det blir kanske svarta jeans till istället.

Imorgon skall jag luncha med Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0