I can't wait to hear you scream

En liten nyhet här! Jag har gjort små fina rubriker att sätta i de här inläggen nu, så lean back and enjoy!
eyecandy
Jag gillar Natural Born Killers. Jag gillar Mickey Knox. Han är het. Jag menar... Vem hade trott att käre gamle Woody kunde se så het ut i vit teeshirt, revolverbälte och hästsvans? Prrr. I like. Den filmen är helt klart en av de bättre - faktiskt så bra att jag önskar mig den på DVD i födelsdagspresent! Det ni!



Woody Harrelson som Mickey Knox (Natural Born Killers)
(bilderna är klickbara för större versioner)

video
Dagens Video får bli Metallicas rockiga version av The Pogues gamla dänga Whiskey in the Jar. (fast det är nog en trad. irländsk folksång, men same same) I vilket fall som så gillar jag den här versionen av låten :)



Andra bloggar om: , , ,
, , , , och

Kommentarer
Postat av: C M

Natural Born Killers är en av mina Quentin-favoriter, nästan lite tidlös, man kan se den om och om igen.

2007-01-19 @ 10:57:52
URL: http://creativemind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0