I am neither freak nor monster


...dyra små godsaker. Jag skall dock inte köpa mer skor just nu, eftersom jag har fem par ljuvligheter stående oanvända på min skohylla. Så... ack och ve. Hade jag haft massor av pengar hade jag nog dock satsat på att skaffa mig i alla fall ETT par riktigt fina märkesskor. Får ta en kik när vi är i Paris, jag hittade någon butik där man kan köpa designerskor till 50-60% av normalt pris. Visserligen ligger normalt pris på ett antal tusen, men man kan ju TITTA i alla fall. :)

Nu skall jag duscha, bädda rent och sådana saker, och sedan blir det fika med Smegnus i Helsingborg. Jag måste hitta min tvättnyckel också, så att jag kan göra något åt min allt större tvätthög...
OCH jag måste städa, åtminstone köket, så att jag kan sitta där i lugn och ro med min hemtenta på onsdag-torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0