Hold me tight

Jag nickar under Zombielicious, Spiderbaby, Angelfuck, Honeytongue och Ghoulia. Oh, jag är så vuxen och mogen! Goff goff goff, is all I have to add. Anyhoo: Det speglar den musik jag slukar med liv och själ.

Fast förrsten nickar jag ju under Lord Knubbdäck, Satanisk Pajbakare 1 & 2 samt Temptatia. Detta är interna nick som har en söt bakgrundshistoria och andra personers nick är knutna till dem. Och mer än så är det inte. Ni förstår inte, så fråga inte. Frågar ni får ni stå ut med halvmesyrer och dåliga förklaringar.


On a different matter:

[Girl:] After a while you'll forget everything
It was a brief interlude and a midsummer night's fling
And you'll see that it's time to move on

[Boy:] I won't do that! No I won't do that!

[Girl:] I know the territory, I've been around
It'll all turn to dust and we'll all fall down
And sooner or later, you'll be screwing around

[Boy:] I won't do that! No I won't do that!


Sometimes I don't know, som Hellacopters sjöng. Det är lite för mycket fjärilar som fladdrar för ingenting just nu. Eller, rättare sagt, de fladdrar för en massa förväntan i mixture med sjukt bra musik och stiliga musiker, och det lurar mig att tro att jag har något på gång någontans - which I don't.

Apropå fjärilar och allt vad de innebär så kan jag glatt meddela att de fjärilarna jag närde för The Brain That Wouldn't Die alla har dött ut och försvunnit. Bra, då är saker normala igen. Monstret, som nämns i samma inlägg, hör jag aldrig av längre, så det är väl utagerat det också.

I vilket fall som så behöver jag få bli förälskad i någon som är riktig, som inte är en illusion (som den käre Graves) eller än värre - tecknad! (Jesse Custer)
Jag behöver få pussas, kramas, kelas och sexxa, and I ain't seeing any action on that matter. Eeep. Är det då konstigt att man ibland projicerar känslor i musik och låtsaspersoner? Jag måste ju få utlopp för alla känslor så att jag inte kvävs eller exploderar!

Varför är det så svårt att hitta folk? Ibland ser jag riktigt snygga killar i rätt ålder på tåget; sådana där som inte bara är snygga, utan ser ut att vara trevliga att vakna upp intill eller lägga huvudet i knät på när man ser på film (typ mst3k). Men... vad gör man? Jag kan inte ragga! Eller, inte på dagtid! Eller överhuvudtaget, visserligen, iochmed att jag är nervös och orolig inför konsekvenserna som uppstår. För att ta lövet från munnen: Ragga >> få med honom hem >> sexxa. Och den sista delen gör mig orolig, för med min stora brist på erfarenhet och andras fördomar om min djävligt befintliga erfarenhet så blir det enkel matematik som går käpprätt åt helvete.

Träning ger färdighet, I guess, men... njae. Detta tål att tänkas på.

Knapr knapr, nu skall jag fortsätta se lama musikvideos på Youtube.



Andra bloggar om: , , , , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0