Here comes the dead


Lilla Zombie är trött och hungrig. Och mitt besök har inte dykt upp än. Argh, jag hade lätt hunnit till affären! Skall posta detta, sedan skicka sms och efterlysa dem ^_^ Sedan blir det banne mig muffins för hela slanten! Skall kanske ta en macka först, så att jag får i mig något annat än socker... Jag skakar. Jag kan inte stå och anstränga benmusklerna, för då skakar hela jag. När jag sprungit upp för alla trappor till min lägenhet bankar mitt hjärta som om det försökte slå sig ur bröstkorgen och fly. Men på onsdag, kära vänner! Då får jag pengar, så då skall jag stasha mat som en paranoid hamster! Sedan skall jag försöka få i mig ett mål varm mat om dagen... Får se ifall jag har råd, men på något vänster skall det gå. Jag får köpa stora mängder och frysa in :)

Samtal från mamma. Jag måste boka mina tågbiljetter ikväll typ, så att jag har det gjort. Och så håller vi tummarna att det går att mellanstoppa i Norrköping ett par timmar så att jag får fika med Daethorian och Gulag! (jag vet att de heter andra saker nu, men det är vad de heter hos mig <3)

Nu kommer Caroline och Magnus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0