Hello Sailor



Lilla Zombie på väg till Dekadance i Sthlm i somras.
(Foto: N)

Jag har lite huvudvärk i antågande... Skall laga lite mat nu (carbonara igen!) och se ifall jag känner mig piggare sedan. Gillar inte att ha huvudvärk, det är det sämsta. Hellre mensvärk eller ont i foten, men just knävärk och huvudvärk betackar jag mig för. Okej, helst ingen värk alls, för mensvärk gör mig kräkdålig och ryggvärk gör mig illamående i hela kroppen och ont i knäna får mig att vilja gråta, men huvudvärk tar över hela kroppen och bankar, bankar, bankar och det finns inget sätt att få bort det eftersom piller aldrig fungerar.

Men i vilket fall som. Laga mat, och sedan se om det blir bättre.

Efter maten skall jag se ifall jag kan hitta en ny grupp att göra SM med; Jag var i ett helt värdelöst party och lyckades lura med mig Johan, bara för att vi båda insåg att vi var de enda med hjärnor i gruppen. En av dem tog Need på allt. Johan frågade om han verkligen behövde allt, och han svarade "eh, you could say my merchant needs it lol" och vi sade åt honom att dö. En av dem sprang iväg och drog aggro på typ tjugo monster på en gång, så plötsligt stod vi alla utan mana (vi var fem mana users i gruppen >_<) och försökte slå ihjäl dem med melee weapons. Ninjan i gruppen skrek OOM hela tiden, trodde han verkligen att han fick mana bara för att han en gång var tionde sekund påpekade att han var out of it? Sedan ninjalootade han bossen varpå vi snabbt som fan kickade honom, bad honom dra åt helvete och svartlistade honom. Så nu är jag sur. Jag hatar ninjalooters och korkade spelare som inte alls kan bete sig som folk. FU!

Nu skall jag öppna balkongdörren och släppa in lite kylig kvällsluft i min varma lägenhet. Sedan skall jag tända alla mina ljus igen. Men först äta, och läsa Dragonlance. När jag är klar med den skall jag läsa min nya bok av Stephen King!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är lite lik michelle williams där.

2007-01-27 @ 19:07:22
Postat av: neotic

"huntar itemz"

2007-01-28 @ 05:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0