För dålig för att kasta sten

...jag stör mig verkligen på när mina nära och kära idiotförklarar mig. Jag kan gott säga om mig själv att jag är korkad och trögfattad, och när främlingar hasplar ur sig något åt det hållet rycker jag bara på axlarna - alla har vi ju olika uppfattning om folk. Men när mina vänner börjar komma med spetsiga pikar och gång efter annan antyder att jag har grus i skallen så blir jag faktiskt irriterad.

Plus att jag tror att jag har ägglossning, för jag är ganska lättirriterad i övrigt också. Dåligt. Jag avskyr ägglossning. Alla tror att det är under mensen man blir svidig - kanske gäller andra, dock gäller det inte alls mig. Jag blir jättejobbig när jag har ägglossning: när jag har mens blir jag bara pilsk.

I vilket fall som: Sluta berätta för mig hur jag fungerar tankemässigt. Sluta dissa mina förslag och sluta antyda att jag är korkad. Eller, kanske bättre: Sluta umgås med mig då, om jag är så djävla dum. Aight-o?

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0