Fiend without a face

Nu är det läggdags för Lilla Zombie. Jag fick upp Kiiri i level 36, skall se hur långt jag orkar ta henne imorgon! Nu är ju dock min rested bonus exp slut, håhå jaja.

Jag är inte alls glad över det här skolarbetet som skall lämnas in imorgon. Det känns som att det är fel, fel, fel och fel. Nåväl. Får kasta mig hem efter skolan och spela World of Warcraft och glömma mina sorger. Jag har föreläsning hela veckan, frrr. Jag hade för mig att jag var ledig någon dag, men det var bara idag det gällde. Nåväl, jag klagar inte: även fast jag ibland närapå somnar på lektionerna så har jag ju en trevlig klass att prata med :)

Nu skall jag läsa en eller två volymer Maison Ikkoku tills jag somnar. Det är nog snart. Då hinner jag bara en... Nåväl.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0