Dråpgirig mara

Funderar för övrigt att gå på Vogon på lördag! Jag är på humör för att gå ut, och jag har lust att klä upp mig lite. Funderade på någon form av lolitaoutfit med korsett till: Jag har min lolitakjol, den svartvita korsetten, en svart skjorta och så mina lolitastövlar till det. Kunde nog fundera bra :) Skall kolla upp möjligheten för mig att bygga om min militärmönstrade overbustkorsett också, den kunde även den vara ett gott alternativ. Jag har bara varit på Vogon en gång tidigare, men det var ju väldigt kul faktiskt.

Min stora önskan just nu är att få igång windows i min pc. Jag vill spela WoW! Jag saknar min kära Kiiri! Jag vill köra Death by Fire och glida runt i Brill och se jättekool ut för att jag har högre level än de flesta där och jag vill göra instancer och powerlevla så att jag blir 40 och får köpa finfin skeletthäst!


Giev pony plx!
(om någon vill donera lite stålers så heter jag Kiiri och spelar på Argent Dawn)



Andra bloggar om: , , och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0