Does he like to go to dark and scary places?

Ätit pannkakor. Nu är jag Knubbdäck 4 real. Nå, mat är bra och gör mig glad. Nu skall jag in i min kära dusch tänkte jag. Sedan skall jag nog bädda ner mig och läsa vidare i Dragonlance, som jag nu ikväll äntligen kom igång med igen. Det har varit lite segt på den fronten den senaste tiden; istället har jag läst manga och en bok jag lånade av Caroline (eller var du seriös med att jag fick den? o_O); En berättelse om Kärlek. Det är en helt underbar bok som jag läste när jag var yngre. Jag borde skaffa upp mig på mina andra favoritböcker från den tiden... Breven inifrån, Hjärtans Fröjd och En Häxa på Halsen. Och så gillade jag böckerna om den fattiga flickan Miranda. Vad mycket jag läste när jag var yngre - vad lite jag läser nu! Nu har jag har en så fin bokhylla och så mycket ledig tid om eftermiddagarna är det konstigt att jag läser så lite. Jag får försöka rycka upp mig igen, tror jag minsann. Böcker är ju min själ <3
När jag är klar med Dragonlance skall jag läsa en Stephen King-bok jag hittade på Lagerhaus; Cell. Oh, Stephen, du klär min kärlek i ord. (för inget är någonsin vackrare än Det, inget är vackrare än Nona, inget är vackrare än Jurtjyrkogården, inget är vackrare än det han skapar).





Andra bloggar om: , , &

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0