Do try to lace me tighter, lace me tighter, mother dear



Lilla Zombie i en för liten korsett.

Jag gillar korsetter. Jag tycker att fler personer borde klä sig i korsetter. Och att fler personer borde klä sig i RÄTT STORLEK PÅ KLÄDER, för ord kan inte beskriva hur vedervärdigt det ser ut när folk knallar runt i kläder som sitter illa på grund av att de är för små eller för stora; främst för små. Varför klär sig folk så illa? Och varför i helvete har butikerna så fruktansvärda kläder nuförtiden? Om man slösurfar i modebloggar kan man hitta oerhörda bevis på modets förfall - folk köper verkligen vad för skit som helst och slänger på sig. Jag vill vara tyrannisk diktator och tvinga folk att ha på sig vad jag tycker att de skall ha på sig. Rättning i leden! Uniformer för män och söta femtiotalsklänningar för kvinnor! Och barn skall klä sig som barn, eller i gulliga sjömansuniformer, det är vilket som. Oh, min värld skulle vara så vacker... Så perfekt... Eftersträva perfektion, som jag säger. Gör alltid ert yttersta, gör alltid ert bästa, och sluta vara så djävla mesiga och fula. Dumma människor. ...oh, jag skall nog sluta spy galla över mänskligheten i allmänhet nu, och se till att färga mina förargerliga hårrötter :P

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Inte för att jag är into din stil på kläder, men jag kan hålla med dig om att modebloggarna är läskiga.. En person kan slänga upp bilder på 5 nya plagg hon köpt. Plaggen ser ut som dom tidigare fem plagg hon slängt upp en dag tidigare - & det är ingen rolig syn. Variation för fan!

2007-01-28 @ 12:57:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Stefan

Men, awww, vad het du är!

2007-02-17 @ 16:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0