Devilchild

DAGENS ÖGONGODIS



Jake Gyllenhaal

Okej, kanske lite klyschigt igen, men jag behöver något riktigt manligt för att tvätta bort lurken jag postade som anithunk under gårdagen ur ögonen. Så. Jake Gyllenhaal. Honom har jag sett i typ EN film, och det var Jarhead. Kass film; snygg kille. (jag har inga planer alls att någonsin se Brokeback Mountain!!) Och så tycker jag att han har ett roligt efternamn :P

Som Dagens Video kör vi lite gothabilly ur Deep Eynde's perspektiv. Varför Deep Eynde, kan man undra? Well, deras låt 13th floor rocks my world, och jag var nyfiken på mer av dem. Så då bjussar jag er på lite smakprov också :) *klick*



Andra bloggar om: , ,
, , och  

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Tja, där såg han ju rätt hunkig ut... men hur bra han än spelar i "Donnie Darko" är han verkligen sådär otäckt, "asociala killen som smygglor på dig i högstadiet"-slemmig i den.

2007-01-16 @ 16:17:04
Postat av: Zombielicious

Haha, jag läste "smygglor" på samma sätt som man läser "smugglar" och plötsligt var jag väldigt road :)

2007-01-16 @ 16:19:45
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0