Dawn of the Living Dead

Jag har vaknat till och från under natten. Lite märkligt, jag har inte ens varit riktigt med på noterna. När jag tittade på klockan vid fem i morse insåg jag att jag var vaken, så jag skyndade att somna om.

Drömde att Viktor skulle bo hos mig på Vindelbosgatan, jag var på WoW-lajv och när jag kom hem var han hemma hos mig och spelade datorspel. Han gick på toa och jag bäddade rent i sängen, och sedan kom grannens bebis in till mig och jag var tvungen att försöka hitta barnets föräldrar, det var typ ett mission (inte quest).

Yeah, right.
Nu skall jag klä på mig och hoppas att jag lyckas överkomma min stora lust att krypa ner i min varma, sköna säng igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0