Därute dansar stjärnorna på taken

Nu är jag påklädd och decent igen. Bra det. Efter helgen skall jag skära ner på WoW-spelandet, det är för mycket just nu märker jag. Jag får spela lite mindre så att jag tar mig ur det värsta, men så att jag ändå kan levla och ha mig. Jag vill ju bli sextio asap ändå, liksom. Jag måste bara hinna sätta mig ner och äta i lugn och ro, och skriva lite mer i bloggen, och liksom ...andas ut. Annars är det ju inte så mycket som drabbas; jag sitter ju ändå mest i min lägenhet och glor :P (när jag inte har skola, alltså)

Note to self:
  • Idag MÅSTE jag räkna ut hur mycket pengar jag behöver till räkningar. Det finns inga pardon!

Pasta.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Du spelar WoW, jag chattar med halva världen. Fast, jag ser till att sova litet längre, eftersom jag lärt mig av dyra läxor att jag inte alltid vaknar av alarm och sånt, och nu är det halt och tar extra tid att komma till skolan.... :) Och arkeologisk teori är så trist, att jag verkligen verkligen måste se till att hålla mig vaken på lektionerna...

2007-01-25 @ 11:24:15
Postat av: Elenaria

Vaddå dagens bejb f'resten - vi har ju dig, och du är alla dagars bejb!

2007-01-25 @ 11:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0