Come and taste the bitter fruit

...and then she grew tired, and almost fell asleep.

Nu skall jag sussa, för nu är jag trött. Tänkte glida upp runt tiosnåret imorgon och städa av lite här hemma, då kanske jag hittar min kamera också. Sedan skall jag försöka få tag på Simon och planera något inför teh saturday. Mrrr, Vogon.

Jag tänkte nog strunta i lösögonfransar, min outfit fungerar nog bra ändå fatktiskt :) (och jag kan inte alls stava till lösögonfransar idag, det blir lösognfransar varje gång. what's up with that?)

Ina är tlöööööt. (för vi har inga långa ben) Min trötthet kan kännetecknas i att jag skriver om mig själv i tredje person, och omnämner mig själv med mitt barnsliga smeknamn. Well, anyhoooo, det är sovdags och jag vill läsa lite Dragonlance. OCH jag vill få bort laptopen från mig, den är varm som graven och mina lår smälter snart bort. Hela jag är ju en kokande kittel av värme just nu, ack och ve!

Dagens knäppa metaforer presenteras av Spöket på min Vind, i samarbete med Hungern i min Mage.

Kommentarer
Postat av: Amy

riktigt snygg blogg :)

2007-01-12 @ 01:39:10
URL: http://alima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0