Chaos and Disorder

Sådärja! Nu fungerar internet i vanlig ordning på min rara lilla laptop igen ^_^

Misfitssamlingen är återställd, annan musik är snart normal igen. Lycka är att ha en kartong cd-skivor i källaren :) Mitt kära last.fm kommer förmodligen att få psykbryt, för jag har bara Misfits att lyssna på under natten. Nåväl. Får vara lite återhållsam med dem den kommande veckan, helt enkelt!

NU skall jag, som redan utlovat, gå till sängs. Jag är sleepish och borde inte alls sitta upp. Idag har jag ätit omelett och några muffins, and that's all. Jag är alldeles för dålig på att ta hand om mig själv... Imorgon skall jag dock ta hand om min dator - jag har massor av saker jag måste installera och fixa. Bland annat saknar jag virusskydd, så Stora Tösen kan lätt få en massa obehagliga könssjukdomar om jag inte ser upp och håller efter henne. Håhå, jaja.

Någon som vet något bra, gratis samt lagligt virusskydd för Windows?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0