Bloodsucking Zombies

Den här platsar lika bra i Teh Funnies! som i Musik-kategorin, så jag lägger den här. Det är en video av Bloodsucking Zombies from Outer Space, och den är väldigt lolig :)
Av de fyra bandmedlemmarna är det bara trummisen/sångaren som ser kool ut; se till exempel på snubben med synthen (wtf?!) eller tönten med gitarren. What's the deal-ee-oh? Well, det roar mig i alla fall :)
Låten är bra, men min dator flipptrippar och jag kan inte se mer än halva videon. Förhoppningsvis fungerar det bättre för er som har snälla datorer!

Bloodsucking Zombies from Outer Space - Reign of Devil


...jag hoppas att min dator slutar döda internet hela tiden - jag skall maila in min tentamen om inte allt för länge. Fungerar det inte att maila vid två måste jag ta tåget in till Lund och försöka maila från inne i skolbyggnaden eller något. Argh.





Fler bloggar om
,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0