Apan raggar på din dvärg. Vad gör du?

Som video bjuder jag er idag på lite nostalgi i ...lajvanda..., The Safety Dance framförd av Men Without Hats. Jag är trött och den här piggar upp lite. Den fina "S"-dansen de försöker uppmuntra till underhåller, och jag skrattar glatt åt det faktum att de verkar vilja få det att tyckas som att all musik strömmar ur dvärgens lilla instrument. (instrument, sade jag! Sluta med era snuskiga tankar!)

Photobucket strular för tillfället och det är där jag förvarar bilden på dagens bejb, så jag återkommer med honom när saker och ting fungerar om de skall. Suck.




Andra bloggar om: , ,
, , och

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag tar och kommenterar här..
Du är ju helt knasig i bollen, drömmer om Basse och har dig! Men jag gillar dig ändå.

Lycka till med tentan älskling!!!
Jag kanske petar på dig ikväll. Puss

2007-01-17 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0