Alien bodies stiff and cold

Oh, det finns en Flüggerbutik (eller, förlåt, jag menar förstås "Flügger Färg butik", särstavat och fint!) här i Kävlinge! Skall se om jag inte kan glida dit imorgon och överlägga med någon smart snubbe med koll. Då kan jag kika på färger, se vad det kostar och höra hur jag skall göra med möbler och övernattning och sådana saker. Då kan jag önska mig färg i födelsedagspresent... Färg, och en korsett. Haha, vilka grejer!

I'm thinking... purple. Eller ...rosa... grått... oh, möjligheterna! :D



Färgrutan har näääästan samma färg som jag har på väggarna nu. De är dock lite mer fjantigt babyblå, inte helt kul alltså. Jag har sol in i mitt rum nästan hela tiden, det är väldigt ljust och fint. Stort fönster med tillhörande balkongdörr på ena långsidan av rummet.
Någon som har någon åsikt om bra färgval för rummet?


*klick* Eeek! Kolla Barbie! Och Sockervadd! <3
Tänk att måla hela rummet i Moln, och så ha Sockervadd på sovväggen... Det hade varit assnyggt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0