They love their Parasite God, yet they crucify me

Fortfarande huvudvärk. Missnöje. Har roat mig med att läsa upp mig lite på alla memes från 4chan Wikipedia, rolig läsning. Och nu har jag even MOAR Raptor Jesus-bilder, wohoo!

Skall klä på mig, sminka mig, försöka se lite mänsklig ut. Just nu ser jag mest ut som ett spöke, och inte då på ett bra sätt. Illa. Måste komma ihåg att kolla om jag har råd att köpa de där ljuslyktorna innan jag går hemifrån, sedan blir det fiiiint här hemma. Jag gillar verkligen levande ljus. :) Funderar på om man kan ställa upp några ljuslyktor på soffkanten; de kommer ju att stå stabilt nog, och de är ganska tjocka i botten så soffan lär inte löpa någon risk. Så länge jag inte tänker sätta mig i soffan är det nog lugnt, tror jag. Och så kommer det att se fint ut när jag har dem tända längs väggen när det är mörkt ute!

Mrr. Lagerhaus tar alla mina pengar! Dumma affär med fina saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0