Some kind of panic attack

Jag får panik. Jag blir tokig. Jag river mitt hår. Men jag vet inte vad jag skall göra!

Internet vägrar fungera på lilldatorn. Jag kan inte bränna ut arbetet för det går inte att öppna i den här datorn eftersom det är redigerat i Microsoft Office Word eller wtf det heter. Och det fungerar inte att trycka i nätverkskabeln: Den lilla datorn gav helt enkelt upp alla drömmar om internet igår, och jag fattar inte när, var, hur eller varför. Och nu sitter jag här, och kan inte lämna in mitt arbete.

Först vägrade datorn hitta arbetet. Jag var osäker på vilken mapp det låg i, och gjorde en dokumentssökning. Hittade det inte. Letade i alla mappar jag kunde tänka mig att det låg i - hittade det inte. Kände hur hjärtat slog hårdare och hårdare, och till slut hittade jag det märkligt nog. Men nu kan jag alltså inte skicka in det.

Vad skall jag göra? Jag orkar inte tänka, än mindre stressa runt såhär. Är helt yr. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0