Popcorn with the fresh taste of brains!

Andra titlar att se fram emot:
  • Alice - Baserad på American McGee's Alice *klick*
    Fast jag stör mig som fan på att det är Gellar som skall spela Alice :(

  • Dragonlance - Baserad på böckena av Margaret Weis och Tracy Hickman *klick*
    Den här tror jag kan bli riktigt bra! Jag har sett lite concept art, och det ser grymt ut! <3

  • Sweeney Todd - Ny film av Tim Burton, med Bonham Carter och Depp *klick*
    Det är en musikal/thriller/deckare, och det är Johnny Depp. Hallå? Det kan ju inte bli annat än rart :)



Andra bloggar om:
, , , , , , , , , , , , och


Kommentarer
Postat av: E

Schyst bild

2007-02-02 @ 16:39:24
URL: http://sparkupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0