Little Zombies

Efter att min blogg inte alls ville publicera om innehållet igår så lämnade jag helt sonika blogg.se inloggad i förhoppning om att publiceringen skulle bli klar inom en snar framtid. Men icke. Kollade in från Smege för att se att allt var som det skulle, och det var det inte alls. Nu har jag fixat, nu är bloggen normal igen, och nu måste jag på något vänster snickra klart den dumma enkäten jag ligger fett efter på. Sova i Helsingborg i all ära, men ojvoj vad skolarbetet är ledset på mig nu :S

Jag är trött som en gnu. När gnuer är trötta blir de snabbt dödade av elaka, hungriga lejon. Jag får nog hålla ytterdörren låst tills jag vaknat till liv på allvar, jag har ingen lust att bli tuggad på av lejon. Dumma, gula djur.

Såg "Tenacious D and the Pick of Destiny" med Smege igår. Meningen var att filmen skulle vara kass, men det var den ju inte. Den var faktiskt kul :)

Kommentarer
Postat av: daniel

skulle gärna se filmen på bio men tuvär(stavning?) så går den inte i stan så man får hämta hem den och se

2007-02-27 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0