Ja, jag älskar, för sann kärlek dör aldrig

eyecandy
Vi spinner vidare på mumsiga hjärnor-tråden! Dagens mumsiga hjärna, och den mumsigaste av dem alla, är Stephen King. Min stora kärlek i bokform! Jag skulle kunna pladdra ner flera inlägg om hur mycket jag älskar honom och hans böcker, och i synnerhet "Det". Oops, det har jag ju redan gjort ;)
Så. Kanske vi borde ha fler hjärnor att dregla över här. Blanda det lite med de ytliga objekten. Ytligt och ...inligt. Eller något sådant ;)



Stephen King
Mmm, brains
video
En fånig liten AMV till Lords of Acids lilla dänga I must increase my bust. Jag hade gärna satt in en av deras riktiga videos (helst av allt Gimme Gimme), men de är ...eh... well, man måste ha ett youtube-konto för att se dem för att de är lite. Um. Inte bra för minderåriga, kind of :P Anyhoo, klick!




Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ack! Alla dessa animeéer där tecknarna inte har EN ANING om hur bröst ser ut, funderar eller sitter fast på kroppen.
Tragiskt, vid gudarna.

Fortfarande underhållande amv, dock :)

2007-02-08 @ 11:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0