Intermission

Jag hatar reklam. But, then again; det skulle vara kul att jobba med det. Fotoreklam, typ. Helsidor i tidningar. Modeller, sminkning, produktplacering, text... Ja... Det skulle vara kul. Kanske något man borde satsa på. Läsa lite journalistik, sedan grafisk framställning eller något sådant.

Top Model får mig alltid att vilja bli modell, typ. Men jag är för kort: När de dissar tjejer som är typ 175 har ett Knubbdäck på 164 centimeter inte en rutten chans i helvetet. Fördelen med pinupbilder: Är man lite chubbydelic och kurvig så är det bara en fördel, det ger en mer att flaunta. Brrr, jag vill hitta min kamera igen. Jag har ju min fina svarta peruk, den är mycket bettyliciousness.

Fast angående framtidsyrke... Så länge jag får vara estetisk, impulsiv och hela tiden får utnyttja förändring och egna regler så är jag glad. Jag måste få skapa. Jag måste få göra som jag vill. Jag måste få lov att ändra omgivning, förändra mig själv och förändra. Det är viktigt för mig.

Nu börjar programmet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0