Go to sleep, little baby (2004)


Rubrik: Go to sleep, little baby.
Daterat: 2004-07-18 22:34:00

22:29

Har kommit på hur jag skall lösa pizzabaket tills jag fått in lite mer rutin på det: Om man förbakar ett par fem pizzor så klarar man sig bra :)
Nu jobbar jag inte förrän onsdag nästa gång. (jag har ont i mina knän)

Imorgon skall jag betala en förfallen räkning. Sedan skall jag bjuda på lägenheten. Whee. Håll tummarna för mig! :)

(jag är hungrig)

Skall städa mitt rum också. Men orka! Plus att om jag skall flytta så kan jag börja packa ner alla mina saker istället för att städa upp dem, *carinalogik*

Ont. Hungrig. Agh.
Idag skrek jag ”fulfitta” till en turist som var dum i huvudet. Då såg hon sur ut, även fast jag satt i en bil när jag sade det. Hörde hon? I vilket fall som så VAR hon en satans fulfitta, idiot! Turister är ett satans pack som bara är till för att göra mig aggressiv om somrarna. Dö!

Nu: Läsa ut del tre i Dödens Port. Sedan läsa halva del fyra, kanske. Whee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0