Die Earthling, Die

Påklädd. Avklädd. Gör ingen större skillnad: Min näsa känns ändå som en stor svamp, och mina leder är lika svåra att röra. Dumma kläder. Dumma kropp. Jag är fortfarande osams med min hud. Nu är det i vilket fall som dags för mig att gå till affären en kortis. Jag tänkte passa på att ringa min mor och gnälla lite. Lite sådär "Tyck syyyyynd om mig, jag är sjuuuuuk".

Jag tror inte att det blir någon mat idag heller. Kanske tar en macka senare, men annars blir det nog inget större än dipp och morötter och gurka. Jag är trött, matt, slut och avslagen, och orkar inte bry mig om mat. I värsta v ä r s t a fall så har jag ju nudlar hemma också. Det är ju bra för min stackars ledsna hals också.

Igår hyrde jag nästan Grimm Brothers igen. Jag skulle nog ha hyrt den istället för Conspiracy, för den var faktiskt inte alls något vidare. Jag störde mig mest på att han som spelade Heydrich såg ut som Peter Standar, och att han som spelade Bühler såg mer ut som Heydrich än vad  Heydrich gjorde. Han såg ändå för snäll ut. Heydrich, alltså. Nästa gång jag väljer mellan en snygg film jag vet att man kan se utan problem och en film jag egentligen ville ha som bok, så får det bli alternativ a.

Jaja. Hej så länge. (kanske se Deathstalker 3 and the Warriors from Hell via MST3k ikväll?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0