They shall return

Med HLPHS (H.P. Lovecraft Historical Society) i högtalarna hela dagen, skrålande sina vackra hyllningar till the Old Ones till tonerna av klassiska jullåtar har vi skapat våra monster. Okej, jag lurades lite nu, vi såg faktiskt på MST3k Deathstalker and the Warriors from Hell samt MST3k The Pumaman också, men vi lyssnade i alla fall LITE på lovsångerna också.

I alla fall, jag gick loss med kameran och tänker nu posta lite fina bilder från dagens Dr. Frankenstein-arbete! Vi har tyvärr inte gjort några Peppar-cthulhu, men vi skall bygga en pyramid i Dagons ära imorgon när Kärleksmonster slutat jobba, är meningen. Får sätta "It's beginning to look like Fishmen" på repeat när vi bagar/bygger/skapar.

Here goes nothing!


Plåt ett. Denna är jag och Kärleksmonster ansvariga för. Se min fina ren-med-sadel!


Plåt två. Christian är imba som fan på kjolar! Octopus-granen har dock Kärleksmonster skapat.


Gris-med-vingar-och-hjul samt ren-med-bikini, skapade av petit moi.


Denna dam fick en snygg festblåsa av mig :)


Mitt försök på Lusse-cthulhu. Vi hade dum deg så det blev inte så jättebra :/


Kärleksmonster vill inte bli kladdig om händerna och Christian är fascinerad av Pumaman.


Så imba har vi varit idag!
För övrigt så råkade jag paja lussekattsdegen: Gjorde dubbel sats, hade duktigt i dubbelt av allt - utom mjölet. Samma misstag jag alltid gör. Och nu smakar inte lussekatterna något. Jag är allvarlig, de smakar ingenting, och absolut inte saffran. :(

Jaja. ^_^

signoff

Kommentarer
Postat av: Jonas Morian

Imponerande lusse-cthulhu. Ser fram emot peparkakspyramiden till Dagons ära :-)

2007-12-03 @ 12:51:51
URL: http://promemorian.blogspot.com
Postat av: Maritha

Vilka fina pepparkakor!

2007-12-03 @ 20:21:42
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Elenaria

Pu-maman he flies like a moron...

*flin*

Så ärkenördigt :3 Vi har också försökt oss på lussebullar. Det är svårt för de har konstiga mått, svindyr saffran och underlig ugn ^-^ Men vi har gjort =I= och diverse andra underliga märken, så trots att de blev litet... underliga, blev de godkända iaf!

2007-12-06 @ 13:11:21
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0