Regnmonster

Jag har lite bilder från dagens bak, jag lägger in dem under morgondagen. Pyramiden får fogas imorgon, två av väggarna är fortfarande lite mushy så jag vill låta dem stelna lite till under natten. Vi måste även hitta en stor platta av något slag som vi kan ställa den på; när den är limmad så kan vi inte flytta den hur som helst.

Snabb promenad ute för att ta lite kort nu i natten; två polisbilar patrullerade gatorna omkring oss. Kanske var kvällens promenad en inte helt sund idé?

Nu skall jag i alla fall borsta tänderna och sedan gå för att mysa i sängen med min zambo. Ligga tätt intill, andas på varandra, gnugga nästippar och bara ...mysa. Vi är bra på det <3

(260+ besökare idag. Oj!)
47437-69

Kommentarer
Postat av: Charming man!

Jul eller midsommar?

2007-12-03 @ 23:19:46
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0