Gottesverächter

Bakar för fullt! Lite paus just nu, väggarna måste svalna lite mer innan vi kan limma ihop dem. Tillsammans med väggarna har vi liggande kultister, tentakler och ...en bäver. Bävern är till Kent, beställningsarbete som han blev glad för. Skall rita på den med glasyr sedan så lägger jag upp bild senare! :) Så bävern skall alltså inte höra till vår Dagon-pyramid.

Det skall bli riktigt kul att rita på det här, faktiskt :) Just nu leker killarna "bygga vampyrer" och jag lyssnar på Urfaust och vill gunga sådär galet fram och tillbaka typ. Urfaust är imba och evil :)
Förut köpte vi tärningar (tio stycken) och boosters till Vampire. Däremot har vi paus från WoW. Umgås-med-folk-nörderi går före Sitta-vid-datorn-nörderi just nu. Det är bra och gör mig glad :)

Nu skall jag baka vidare!

47437-69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0