Women are the scarecrows, and men are the crows

Jag har i alla fall bestämt vad jag vill klä ut mig till på Halloween. Sedan om det är genomförbart återstår att se... Backup-plan får vara min lila balklänning, den kan man ju vara snyggt lik i om man vill. Men drömmen är att klä ut mig till mumie :) Rulla in mig i linda efter linda och så se allmänt creepy ut.

Apropå Halloween och allt sådant tänker jag nu posta en video till en låt som är ruggigt töntig, men jag älskar videon. Seriöst, det här är en av de tuffaste video-idéer jag stött på, så i värsta fall får ni väl stänga av ljudet när ni ser på den:


Kommentarer
Postat av: lajvkatt

Vad menar du med att BSB är töntiga? O.O De äger ju ^^ hihi. Har du inte min blogg under uppsikt förresten? =( Hoppas du kryar på dig snart ^^

2007-08-31 @ 23:44:20
URL: http://lajvkatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0