The nightmare rides on

she was a teenage zombie
drop dead gorgeous that?s for sure


Drömde mardröm. När jag vaknade av att mobilen började ringa vågade jag knappt gå ur sängen av rädsla att det skulle ligga folk med knivar under sängen. Plötsligt var alla tvekande skuggor stora mörka monster och jag irrade runt och kände mig illa till mods en stund innan jag slutligen landade framför datorn och klickade igång WoW.

Nu skall jag farma primal fire. Nio till så har jag mitt epic set, så jag är motiverad. Dock är farmning det tristaste EVAH så vi får se.

Min plan är för övrigt att övertala mamma att jag får sno med mig hennes våffeljärn när jag åker tillbaka hit från Gotland. Jag går runt hela dagarna med små skrikande monster i magen som våldsstudsar och gastar efter våfflor. Vad kan man då göra annat än att tillfredsställa de små djävlarna?

Har städat stora rummet. Ikväll skall vi äta pannkakor och kela. Det ni. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart får du grinda ännu mer när den nya expansionen släpps.... grinda ända upp till 80, muhahah. Och då är dina epics förbrukade för gröna level 71 kommer vara likvärdiga med Karazhan epics :s
/Induvidualcomputers.

2007-08-04 @ 11:15:58
Postat av: Zombie

Expansionen släpps inte än på ett tag, och har jag lite vackra Kara-epixx eller tbt-epixx så är det nog inte precis i vägen när jag skall levla vidare :P

2007-08-04 @ 12:12:45
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0