Nightmare

Sitter med huvudknoppen full av svart hårfärg. Det mesta är i ansiktet, som brukligt är. Planen är väl att bli lite snyggare, vi får se hur det blir med den saken. Av bisarra och onämnbara (antar jag) orsaker har jag även fått en hel del färg under tumnageln på min högra hand, hur det har gått till med handskar på ids jag inte ens filosofera över.

Tråkgubbe Tråksson har gått i pension, och går inte överhuvudtaget att få tag på. Jag pratade med någon studieansvarig på SoL i morse, och det var beskedet jag fick, tillsammans med uppmaningen "Ring mig i början av nästa vecka så skall vi se ifall jag har fått tag på honom". Och om han inte har det? Inte en djävla aning. Förhoppningsvis kan han a) hjälpa mig eller b) ge mig ett nummer att ringa. Jag får dåra. Jag kommer inte att få några satans pengar nästa månad.

Kanske får lägenheten uthyrd under obestämd tid. Vi får se. Jag bor ju ändå inte där längre :)

Inköpsplaner för kommande månad:
  • Säsong nio av Frasier (fucking finally!)
  • Säsong 2 av Twin Peaks, båda delarna
  • De söta billiga små skorna jag hittade på Din Sko igår
  • Födelsedagspresent åt min mor

Hej och hå.

Skall leka med Lotta i veckan som kommer, tror jag. Jag har lite stuff på gång som hon skall få äran att hjälpa mig med. Hon har faktiskt sagt att hon gärna hjälper mig, så det är inte så illa som det låter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0