Men without fear

Jag känner mig så drattans pysslig! Egentligen borde jag fara till Kävlinge imorgon för att hämta lite saker (gardiner och handdukar och böcker och så vidare) men vi har pratat om att låna en bil och då får jag ju med mig mer saker på en gång, istället för att vara tvungen att ta allt i små omgångar.

Har möblerat om sovrummet, nu får vi se vad kärlek säger när han kommer hem ;)
Jag har hittat tusen saker jag vill köpa och stoppa in i vårt hem, men jag har inte pengar till det. Får köpa mig en trisslott och hoppas på det bästa ;)

Jag undrar om alla mina läsare kommer tillbaka nu när jag börjat skriva igen?
Det var ett välbehövligt sommarlov för mig, och jag har haft gott om tid att kela med min kärlek och att spela WoW (vilket på sätt och vis är samma sak, haha ^^). Nu när skolan är igång om en vecka så får jag se till att börja blogga mer aktivt igen, jag hade ju trots allt en trogen liten läsarskara :)

Nu skall jag gå igenom alla mina WoW-screenies och se om jag har något kul att visa. Förresten skall Vinter vara med som modell i "modedelen" av nästkommande WoW-tidning (den som Level ger ut). Då får ni köpa och kika :)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Kul att du är tillbaks igen!

2007-08-29 @ 16:23:02
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0