Epixxxx

Min rosa laptop kom idag! Den är inte riktigt så rosa som jag trott, men den duger fint ändå :) Skall koppla den till skärm senare så att jag får prova att spela WoW på den, men so far so good. ENDA NACKDELEN är att hela upplägget på Windows Vista är så djävla ...Mac. Det finns en anledning att jag inte kör Mac, gott folk. Sure, Mac kanske är bättre om man gillar det, men... jag gillar att ha det som det skall vara. Jag gillar inte Mac, på samma sätt som människor som gillar Mac inte gillar PC eller whatnot. Anyhoo. Datorn är rosa och det är ju aldrig en nackdel :)

Djävla Tråkgubbe Tråksson har FORTFARANDE inte behagat ge mig mitt betyg för B-uppsatsen. Skickat ytterligare ett mail till honom, denna gång till en alternativ adress. Annars får jag ringa honom. Ringa och klaga. Jag menar, jag HAR fått godkänt, så han kan knappast sitta och lurhålla på betyget mycket längre nu. Djävla oetiskt av honom.

Drömde massor av förvirrade saker. En del drömdes medan vi sov tillsammans, resten drömdes när jag sov ensam efter att han krypt iväg till  jobbet. Sista var en rutschkana, en sådan där som går under jorden och är svart och trång. Jag ville inte åka för fort, och jag var barn i drömmen, så jag försökte hålla mig i väggarna, men på en del ställen  var den bredare just för den skull att man inte skulle kunna ha någon kontroll alls. Hittade en vuxen som jag bad hålla mig i handen, men hon såg mest besvärad ut av situationen. Det var en massa hetsig musik i bakgrunden också... Allt kände skumt och jobbigt, men när jag vaknade kom ju Nath innanför dörren med datorn så wtf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny dator är alltid roligt. Men Vista är inte så farligt när du väl kommit in i det. Jag har använt Vista nu i par månader och jag skulle inte vilja gå tillbaka till XP. Och vissa hävdar att WoW flyter bättre på Vista...
/induvidualcomputers.

2007-08-02 @ 12:35:43
Postat av: Maritha

DÅLIG STIL att han inte lägger in betyget!!!

2007-08-02 @ 13:23:06
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Elenaria

Men till och med jag föredrar ju Win XP (eller vad som helst nästan som är Windows) före Vista. Vista suger hårig barbarpung *ahem*.
Om inte annat så för alla små inbyggda saker som kontrollerar vad du gör och har för dig och laddar ner och stoppar små nifty filer i allt du gör. Storebror ftw eller nåt.

2007-08-03 @ 19:01:08
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0