End

Miljoner daily quests att göra, 12 guld per inlämnat, och massor av rep. Ändå känns det som att det kommer att ta mig en evighet innan jag kommer att få min flying mount. Jag vill ju ha min flundra NU. Vinter skulle ju se så söt ut ^^
I nästkommande expansion kommer man att kunna byta frisyr, jag tror minsanne mig att det är något jag kommer att haka på. Och de där screenshoten jag lovade orkar jag inte redigera och lägga upp, inte förrän jag har lagt in mitt PS i den här datorn iaf. Vilket jag med lite tur kommer att göra under dagen, om jag nu inte glömmer att leta rätt på skivorna när jag är i Kävlinge.

Ett stycke Lotta kommer till mig vid två, och jag tror att jag som senast måste ta tåget till Helsingborg vid fem...

Här får ni en musikvideo, i alla fall:



Jag gillar låten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0