En miljon screenshots från WoW

Om du skiter fullständigt i mitt WoWspelande och ändå läser här så kan jag ju rekommendera att du skippar den här posten, för jag har 20+ bilder från WoW som skall visas och kommenteras. Snäll jag är som säger till, ne? ^^






Snails och Graves.
De enda två medlemmarna i <Death of Rats>
Samma level, nästa samma utseende, samma kläder...




Aran är en bitch, muttrar jag.
Eufatelquad bygger ut min teori.




Världshistoriens gulligaste pet.




Under kategorin "Det är inte lätt när det är svårt"




...ingen kommentar...





Server restart = the end of the world.




Min söta lilla Näsblod har en imp som är DJÄVLIGT NÄRGÅNGEN.




NINJA vs. PIRATE
Ibland leker vi humans när vi raidar.




Den får tala för sig själv :)





Jag tycker att det är jättekul när cursesystemet buggar ^^




Grabbarna i Ogri'la försöker pracka på oss sina ungar.




Thissa gick på toa. Resten var bara skrämmande.




Thissa är världens hårdaste skelettdvärg i elden. METAL!




...nämnde jag förresten att Thissa är en skelettdvärg?




När tre utropstecken är två för lite!

Kommentarer
Postat av: caroline

im loving it.

2007-08-29 @ 17:29:39
Postat av: Anonym

Finns många roliga WoW moments. Vilken server spelar du förresten?
Venture Co. här.

2007-08-30 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0